Vrátenie, servis, reklamacie a overovanie recenzií

Produkty REMOSKA® sú vyrábané v Českej republike v Kopřivnice. Preto tu ponúkame záručný aj pozáručný servis.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru)

  • Vrátenie a výmenu tovaru vykonávame formou Odstúpenia od kúpnej zmluvy.
  • Lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní odo dňa, keď kupujúci prevezme tovar.
  • Vyplňte formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy (Formulár je dostupný na stiahnutie v Obchodných podmienkach).
  • Vyplnený formulár naskenujte a zašlite na e-mail: info@remoska.eu 
  • Vrátený produkt starostlivo zabaľte a odošlite spolu s vyplneným formulárom Odstúpením od kúpnej zmluvy na adresu spoločnosti:

REMOSKA s.r.o.
Průmyslový park 303,
Vlčovice 
742 21 Kopřivnice
Česká republika

  • Akceptujeme iba dodanie priamo na adresu, výdajné miesta nie sú akceptované.

 

Záručný servis - Reklamácia

  • Pokiaľ sa objaví závada, bezodkladne kontaktujte predajcu s upozornením na výskyt závady na: info@remoska.eu.
  • Postupujte podľa inštrukcií, ktoré Vám budú na Váš e-mail zaslané.
  • Starostlivo zabaľte produkt alebo jej chybnú časť a odošlite na adresu výrobcu. Do zásielky priložte kópiu faktúry a elektronicky vyplnený Reklamačný formulár.
  • Akceptujeme iba dodanie priamo na adresu, výdajné miesta nie sú akceptované.

Pozáručný servis

  • Opravy a pozáručný servis vykonávame podľa individuálneho dohovoru.
  • Garantujeme servis a dostupnosť náhradných dielov na misy na pečenie 10 rokov od zakúpenia.
  • Vykonávame opravu týchto modelov: Remoska® Tria, Remoska® Dua, Remoska® Prima, Remoska® Classic (tiež označované ako R21 a R22)

Overovanie recenzií

Na e-shope https://remoska.sk pochádzajú užívateľské recenzie z dvoch zdrojov:

  • hodnotenie na e-shope,
  • hodnotenie z Heureka.sk

Hodnotenie z Heureka.sk

Jedná sa o recenziu produktu priamo od našich zákazníkov, ktorí daný produkt zakúpili. Všetci zákazníci, ktorí nakúpia a súhlasia so zaslaním dotazníka spokojnosti od Heuréky, obdržia 7 dní po nákupe formulár pre hodnotenie zakúpených produktov. Porovnávač automaticky zákazníkovi zašle e-mail, kde sa pomocou unikátneho URL odkazu zákazník preklikne k dotazníku recenzie. Táto recenzia sa objaví na danom porovnávači. Hodnotenie nášho e-shopu na Heureka.sk môžu vykonať iba skutoční zákazníci, recenziu teda považujeme za overenú. Takúto recenziu spoznáte podľa toho, že namiesto mena autora je uvedené „Overený zákazník“.

Hodnotenie zadané priamo na e-shope

Hodnotiť možno tiež priamo na e-shope a to dvoma spôsobmi:

a) Zákazníkom po zakúpení zasielame zo systému e-mail s výzvou na ohodnotenie produktu či obchodu. Tu napíše hodnotenie produktu či obchodu na základe svojej vlastnej skúsenosti. Tieto hodnotenia sú v systéme automaticky párované s objednávkou alebo užívateľským účtom.

b) Zadaním recenzie priamo pri produkte v rámci registrovaného účtu, alebo bez registrácie (so zadaním mena a e-mailu). Tieto recenzie ručne schvaľujeme. V prípade, že nie je zrejmé, že by užívateľ u nás tovar zakúpil, alebo že tovar skutočne nikdy nepoužil, túto recenziu neschválime.


Viac informácií

  +420 556 802 603